it's the disease of the age

Hallo!
Sässä här :D

Idag fyllde jag 17, bara ett år kvar tills jag får gå på sticky, supa & tatuera mig : D
WAAY!
Haha xD

Iallafall, dagen var braa : D

Kände så grovt för att börja blogga igen, hihi :R
Ska nog tvinga Jäjjä & Älin att börja igen också (a)

Ska skriva en kewl lista om nu iaf, hahah x))

1. jag är TOTALT BESATT av TH-fanfics, går hela tiden & tänker på gayfics, HELA TIDEN. alltså det är som att leva i en påhittad värld : D det är ganska sjukt, men kul, haha. påminner STARKT om 2008. känner hur ficsen smittar av sig & man typ tänker som de gör, haha. svårt att förklara, men jag är BESATT iaf. verkligen, huvudet är fullt av fanfics.
2. JAG ÄLSKAR PLACEBO!
3. jag har börjat spela gitarr igen & har därför den där välbekanta träningsvärken i handlederna & mellan tummen & pekfingret x''DD hahah, *missförstås*
4. när jag är trött ramlar jag åt höger : D
5. jag är typ aldrig sugen på godis, mat, chips eller nånting längre.
6. jag älskar dr pepper.
7. tänker alltid sheiße bajjse : D
8. nästa vecka på fredag SMÄLLER DET! ÄR SÅ JEEFLA TAGGAD (hahaha så inte jag att skriva så, menmen ändåå) :DDDDDD THEEE AAARK! har inte sett de sen 2008, & lasse 2007 :'o
9. jag äger ett samurajsvärd.
10. känner att allt är 2008 hela tiden. TH, TH, fanfics, placebo, sova knas, känna sig halvknas osv.
11. är inte riktigt säker på nånting, känn som att hjärnan är en sladdrig klump, MEN JAG ÄR GLAD.
12. känner att.. hmm, nånting infekterar huvudet igen. (2008 hmm)
13. jag är sjukt flum hela tiden typ & det ÄÄÄGGEERRRRR : D
14. jag är snurrikkk (snusmumrik)

NAEJ, nu ska jag sova & sånt där kanske. hmm, ska nog skriva vidare på en FF, HAHA. <3

GONATT!


You wanna see what they said?
Jejje

wihoo :DD

2010-07-08 @ 10:21:41
http://chavezz.blogg.se/
Milla

2008 var ett underbart år, jag saknar det :)



Btw, grattis i efterskott :D

2010-07-10 @ 15:37:16
http://millaismyname.blogg.se/
Malin

Haha!

"4. när jag är trött ramlar jag åt höger"



Har åxå mina perioder när jag är helt besatt av FF's

Lite skrämmande ibland för man försvinner verkligen helt in i den världen

2010-07-14 @ 23:04:36
http://lunsan.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0