Lääääxor & skridskor

HELLU! 8D

Sitter och vräker i mig ballerina samtidigt som jag skriver om hederrelaterat våld och hederstänkande. Fast blev nyss klar så ska skriva klart min svenska läslogg innan jag ska börja på cd häftet till foton. Igår när jag skulle sova kom jag på att ag inte tagit några bilder, de ända bilderna jag har på datorn är naturbilder och konsertbilder. :c Så får ta Clamour for Glamour med Ark och ta en livebild från i somras som omslag. :)))

Idag på gympan åkte vi skridskor. Elin ramlade två ggr inom en minut, hahah :D Men det var roligt : D Inte att hon ramlade, men att åka (a) Höll på att ramla en gång också, mitt hjärta typ stannade. Jag hade skridskorna för rakt och höll på att välta till vänster. xD

Nu ska jag fortsätta plugga 8D

/Jejje

You wanna see what they said?
Milla

Sv; Me too! :D

2010-12-02 @ 15:56:06
http://millaismyname.blogg.se/
Milla

Sv; Tack Jejje! :>

2010-12-04 @ 14:20:48
http://millaismyname.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0