JAG HAR SÅ MYCKET FANTASI ATT JAG KOMMER PÅ VAD JAG SKA SKIVA HÄR MED EN GÅNG!

Tänkte skriva en sån lista som Sandra la upp nyss men behövde inte det (yy) Sandras lista passade in på mitt år också så det var bra ;DD

Imorgon är det nyår om ingen missat det! : D Ska bli kul eller nåt. 8D Jag gillar nyår. Brukar alltid vara med släkten och ha kul, kolla på film, äta gott och tända(smälla?) fyrverkerier. Mysigt! :D I år ska vi dock bara vara hemma. Sandra ska komma hit och så (yy) Vi ska kolla på det stor fyrverkeriet i stan vid fem, annars så har vi inte planerat så mycket mer.
Känns konstigt att det ska bli 2011.. Känns som det nyss blev 2009. ;ss Haha, när det blir 2013 kommer jag sitta här och skriva att det kändes som det blev 2011 nyss (aa)

Nu ska jag iaf lägga mig och läsa klart min awesome piratbok. Vill spela sims men jag borde inte! Måste sova. Plus att om jag stoppar in cd skivan i macen så kommer pappa vakna. Haha, ja min mac låter mycket. Ibland knastrar den och låter som en dammsugare. Lite kul faktist. Fram tills att den hänger sig. Det hände seriöst typ 10 ggr idag! :'o

Nu har det här spårat ut, MEHEH

Gonatt.

/Jejje

You wanna see what they said?

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0