Friday

Hej :]

Kom precis hem. Har vart på stadsbiblioteket, Burgårdens bibliotek, spelat spel och sett på Grinchen idag (yy)
När jag var påväg hem från bussen körde A förbi mig, (fuuck uuu), nejmen, ja. Och jag har inte hans nummer så jag fick gå heeela vägen hem : (((((((((((((((
Sen när jag kom fram och ringde på dörren så öppnade han inte, förrän jag precis rotat igenom hela väskan och fått upp nycklarna, I ONÖDAN. Och nu har han en jävla slang in till badrummet så jag kan inte stänga toadörren = inte gå på toa. Han typ "men jag ska inte in dit ändå", men trodde han seriöst att jag ens skulle överväga att gå på toa med öppen dörr när han är hemma?!?!?!!11 HAHAHAHHAHA.

Såå, eh, ja. Behöver jag ens nämna att jag vill flytta hemifrån?

-

Kanske ska träffa Leny och Dnao ikväll, beslutångest och massa skit (yyy) får se hur jag gör, HEHE.

När man hatar den man blivit 
Och man föraktar den man var

Hohoh, har blivit en tråkig osocial jävel :''))) nejmen det går nog över. 

-

Ska typ äta nu eller nåt annat kuuuuul.

-

Btw, så kan man tydligen bjuda på ett Ark-turnékit på Musikhjälpen, med Olas vingar, Learis glasögon, massa plektrum, Sylles trumpinnar, Martins svettband, Jens tamburin osv osv : DDD fast det har inte kommit upp än och jag antar att det lär vara ganska_för_jävla_dyrt så jag tror inte jag har en chans, haha (yyy)

Hajdo!

/Sandra

You wanna see what they said?

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0