Arkeology

The Ark ska splittras.

Men först en best of-skiva, vårturné och sommarturné, avskedsturné.
Det är precis som jag trodde, allt jag förväntade mig, ändå kan jag inte fatta att det är sant. 

Sitter här och skakar, känns som att nån har dött, eller som att man har fått beskedet att nån ska dö, och nu går man bara och väntar. 

Jag ringde pappa och sa det, han bara viftade bort det som om det inte var nån big deal, men vafan? Ark är mitt liv, en så stor del av mitt liv. Vafan ska man göra sen? 

Det är precis som jag trodde, en sista sommar. En sista chans.


Skivan Arkeology släpps den 23 februari, singeln Breaking up with god släpps den 10 januari.
Den 18 mars spelar The Ark i Göteborg, men jag vill gå på fler konserter än den.
Karlstad, Malmö, Växjö och Norrköping tack.

Kommer få låna en jävla massa pengar nästa sommar, men det får det vara värt, även om jag kommer vara skuldsatt för resten av livet sen, det spelar ingen roll, för det kommer bli min sista chans att leva.



Nu ska jag lyssna på Ark i flera månader, fint.

http://thearkworld.com/



/Sandra

You wanna see what they said?
Hanna

Första jag gjorde var att börja lyssna igenom alla favoritlåtar och så fort en ny börjar börjar jag nästan lipa.

2010-12-08 @ 09:03:08
http://hannatselin.blogg.se/
Jejje

:((((

2010-12-08 @ 13:35:50
http://chavezz.blogg.se/
Angelica

så jävla hemskt :( kommer dö lite i calleth på sista konserten

2010-12-08 @ 15:43:05

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0