2010

Januari


Hade Sleazekväll med Jejje och Rebecka, vi åkte plastpåse på gården och lyssnade massa på Beautiful bomb (HAHAH Olli <3). Jag stenpluggade BYB-texter och den 29 gick jag och Rebecka på Backyard Babies Nässjö sporthall, det var mycket som var väldigt konstigt, men det var bra och så :D såg också Ola Svensson Superstar på Hagabion och träffade Elise för första gången!

Februari


(Dnao's bild)

Minns inte så mycket, men ahh... såg Ola Svensson Superstar på TV, minns det inte, men det stod i kalendern, så ahh (yy) fotade också med Leny och Dnao.

Mars



Köade i -10 grader med Jennifer för att se på Tokio Hotel på Scandinavium och var kissenödigare än jag vart i hela mitt liv. Två veckor senare satt jag och Elin utanför Lisebergshallen på en Lisebergsponscho och jag fick se Kent för första gången i mitt liv :D flyttade till Knipared och Superstar släpptes. Var i stan med Jennifer och träffade Rebecka : ))

April



En väldigt pin:ig månad, stressade fedt ihjäl oss (y) spelade massa xbox med gamla klasskompisar i Kortedala. In full regalia släpptes <3 hade Photoshoot med Linnea.

Maj



Spelade massa xbox här med. Också extrem pin:ig månad. Var varmt ute. Massa jobbigt i skolan. Var på Arkens konferenscenter med Jennifer på Crashdïet-signering, och var mer nervös och konstig än jag vart i hela mitt liv typ och misslyckades totalt med att smyfota.

Juni



Pins, pins, pins-jävla-rapport. Träffade massa folk, hade skolavslutning och stod under en pissluktande bro och lyssnade på Rammstein med pappa. Var i Skatås med alla MP1orna också. Ark var på Allsång på skansen och jag började gråta av chock, haha <3 var i Marstrand med Linnea och skrek i gamla fängelshålor. Började läsa fanfics och började skriva igen.

Juli



Var på Vains of Jenna på parken med Rebecka och Coffe, men allt failade och det slutade med att jag såg på VoJ ensam (yy) fyllde 17 och blev plötsligt väldigt gammal. Åkte till Varberg med Jennifer, hennes pappa och min pappa, och såg på Ark för första gången sedan 2008 <3 åkte till Norrland, gick på Yran med Jennifer, sov elva timmar på tre dygn och var tröttare än jag nånsin vart när vi var på Ark i Skövde, halvsov på en rosa filt på en gräsmatta mitt i natten och såg vattenandar och gigantiska katter. 

Augusti



Var i Stockholm och badade i lera på Sonisphere, såg på Mötley Crüe och Iggy pop m.fl <3 tvättade skorna i en vattenpöl på gatan och åt korv med en översocial gubbe i ösregnet, gick in på McD i Mjölby med pyamasbyxor och inga skor. Var på Hardcore Superstar med Jennifer, och Crashdïet med Jennifer och Rebecka. Vi köpte varsin Crashfuckingdïet-tröja, stod längst fram och fick hjärtattack samt blev skallad under Bullet. Var på en knas TH-träff. Rebecka kom till Göteborg några dagar senare igen, vi (+ Jennifer ofc) hängde på ett vandrarhem med Aino och Anji, och dagen efter var vi på Ark på Liseberg med dem, och Elise <3 Åkte till Linköping några dagar senare, var på Arks turnéavslutning, hade askul med Jennifer, Elise, Linnea och Aino på natten efteråt och tog bussen hem vid fem på morgonen, var också ett av de tröttaste ögonblicken i mitt liv. Jag började tvåan.

September



Hade Ark-abstinens och var ledsen. Bara massa skit i skolan, gjorde inget vettigt direkt. Fotade en del med Jennifer. Tror allt bajs började denna månaden.

Oktober



Träffade folk, skola skola skola. Åkte till Malmö med Jennifer och Elise och såg på Ola Salo, Lunds stundentsångare och Jonas Nydesjö <3 träffade massa arkfans och bodde på ett vandrarhem mitt emellan Rosengård och Konserthuset, bara tio minuter hemifrån Ola, haha (y) åt frukost stående i ett gatuhörn. Halloween i skolan. Massa bajs med A och allting.

November



Klädde ut mig och såg ut som en poppare, gick på Harry Potter och dödsrelikerna 1 med Jennifer :DD spökrunda vid gamla skolan. THF dog och vi var och kollade på Kenza i stan.

December



8 december, jag grät ögonen ur mig och en del av mig dog. Skridskor och bowling på gympan, ont i fötterna. Började dricka en jävla massa Dr Pepper igen. Världens bästa julavslutning (yy) jul, fick min bebis Merit <3 började skriva igen efter ett uppehåll på nån månad. En väldigt upp och ner och konstig månad.

-

Sådääärr, köpte Sims förut så nu ska jag nörda. Nyår imorrn, ORKAR INTE, VILL INTE :''')))

/Sandra

You wanna see what they said?
Jejje

Tänkte att jag också skule skriva en sån lista, men äh. Du skrev den typ åt mig xD

2010-12-30 @ 23:32:36
http://chavezz.blogg.se/
Aino

Augusti var en fin månad <3

2011-01-02 @ 19:36:49
http://genomdimmorna.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0