-

HATAR åldersgränser. Tre och en halv fucking månad stoppar mig från att se mitt absoluta favoritband i min egna fucking HEMSTAD. HATAHATAHATAHATAHATAHATAHATAHATAHATA :@

Jag ska fan maila sönder Trädgårns inkorg tills de ändrar sig. Fattar de inte hur sjukt jävla orättvist det är?!?!?!
:@:@:@
Är så sjukt arg!

/Sandra

You wanna see what they said?
Angelica

Så sämst. Och det här som skulle vara för fansen.. Dom hade väl kunnat valt ställen där dom inte måste ha åldersgräns? -.-

2010-12-10 @ 15:02:07
Ellie

Jag ska också spamma dem, det är så fel!!

2010-12-10 @ 17:06:10
http://lilljesus.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0