What's right for you, ain't right for everyone

Jag gillar inte att sommaren 2010 är över. Det suger. Även om det ska bli kul att börja tvåan så kommer jag tröttna på hösten, mörka morgnar, mörka kvällar, regn, blåst osv efter typ två dagar. Jag kommer sakna sol, grönt, havet, värme, konserter, köa, kjol, linnen, solbränna. :<


Får helt enkelt acceptera att det är höst nu och skolan kommer bajsa på mig många gånger, men det finns inget att göra åt det.

-

Btw, så är jag kär i Sixx AM på nytt. Hihi ♥






And are you terrified by sadness
And have you given into madness
You're running out of places to hide
'Cause everybody's got a reason
To justify how they're feelin'
Maybe you should open your eyes

Nu ska jag sova, imorgon börjar schemat på riktigt.. Typ.



You wanna see what they said?
sandra

usch, hemskt :((((

2010-08-25 @ 09:48:01

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0