We don't celebrate Sundays -

Jag hatar känslan man får på söndagar. Sista dagen på helgen och skola imorgon. På sommarlovet var det som vilken dag som helt, nu när skolan har börjat så hatar jag den! :c
Men man ska tänka positivt! Imorgon har vi bara en lektion (foton är inställd) och vi börjar tolv. Och på onsdag är det Rockbjörnen! :'DD AH gud vad jag längtar!
HOPPAS HOPPAS Ark vinner i sin kategori! Fast jag tror inte det.. *TA I TRÄÄÄÄÄ*

Klart dom måste ha tre stycken, det förklarade ju Ola så bra :)))))
Dom har redan vunnit Årets svenska band & Årets svenska liveakt. ♥


Och så håller jag tummarna för Tokio Hotel som är nominerade i Årets konsert och Årets utländska låt : D


You wanna see what they said?
Sandra

Olas morgonrock 8D

2010-08-29 @ 14:51:26
http://chavezz.blogg.se/
Milla

Sv; Jag vet, de är den värsta känslan i världen typ :(

2010-08-29 @ 20:45:02
http://millaismyname.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0