I wanna be your dog

tjenis : D

sandra här.
jag är helt slut, hade det helt FUCKING_UNDERBART i både östersund & skövde <3
östersund var ingen speciellt jättebra konsert, men vi träffade alla arkarna på dagen & martin, jepson & sylle efteråt.
vi hade kramkalas & tog kort <3
skövde var BÄSTA KONSERTEN NÅNSIN.
tänker inte försöka förklara hur jävla bra det var, för det finns inga ord för det på det här jävla språket.
men jag kan säga så mycket att jag började störtlipa efteråt & jejje var sjukt nära att också börja gråta.
& jejje gråter typ aldrig, så det var riktigt stort, HAHA <3 

vi sov 11 timmar på 3 dygn, sen låg vi som däckade i rebeckas husvagn & sov & sov & sov. 
sen har jag vart död i några dagar, börjar nästan känna mig levande igen.

idag ska jag nog fota med leny : D har inte träffat henne på fyrtioelva år.
imorrn sa jag, pappa, jejje & linda till grebbestad, blir kuuuul förutom att jag måste gå upp astidigt </3
på lördag ska vi till stockholm, SONISPHERE <3
VI SKA SE MÖTLEY CRÜE, IGGY POP & ALICE COOPER :''DD

först så var det typ bara mötley vi tänkte åka dit för, men jag har börjat nörda iggy pop & de är riktigt jävla bra :*
sonisphere kommer bli GRYYYYMT! 
45.000 fulla hårdrockare på en äng i stockholm <3

nästa vecka är det kulturkalaset, då är det hcss på onsdag & crashdïet m.fl på fredag :'D
rebecka kommer hit & sånt.

veckan efter det är det AAAARRRKK PÅ LISEBERG :''DDD
kommer bli helt WONDERBAR!
& lördagen efter det är det AAARRRRKKKK I LINKÖPING : D
turnéavslutning :c
men i höst ska de nog ha klubbspelningar utomlands, så då SKA vi till köpenhamn! 
YAY!

allting är asunderbart <3
har haft en av världens bästa somrar.

hmm, men nu ska jag på toa (hahha), hej svejs : D



tänkte ladda upp bilden på oss & ark, men jag orkar faktiskt inte starta photoshop & skriva text & skit : )))

You wanna see what they said?

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0