cruising for pity and looking pretty as fuck

HEJ IGEN (y)

jag orkar inte orkar inte orkar inte gå & borsta tänderna & lägga mig.
fast jag ska upp om typ.. några timmar, så jag borde verkligen.

men man blir så opepp när man är sjuk (förkyld typ), så jag orkar inte :c


jag vill ha halloween D:
vill gå på scouternas spökvandring & klä ut mig & se på skräckfilm & dekorera lägenheten & massa 8DD
åhhh, halloween är nog seriöst det bästa med hösten <3

men.. öh, ja, det var typ det jag ville säga xD
klicka på bilden så får ni höra en awesome låt!



(FUCK YEAH jag lyckades!!!11)



You wanna see what they said?

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0